Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със 166 2.4 ЖТД

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз пък знам още поне 8 причини да почне да пуши тая кола и определено отиди на читав диагностик докато не си задръстил всичко дет може да се задръсти в тая кола
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #17
      И моята кошница е почнала да пуши... Дали да не си сменя филтъра, вече минаха 25 000 км.
      AR 166/159 - 2.4 jtd/m

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от bate.vi.dido Покажи съобщение
        Аз махах трабата онази голямата до ЕГР-то отгоре от дясната страна на двигателя и със пръст колкото можах да напипам почистих колкото можах и разбрах че трабичката желязната е пълна сас мазни сажди и трудно се напипват колкото можах изкарах ама после като дойде ред да си мия рацете разбрах че няма миене от тея сажди ужас.Колата иначе варви сякаш добре сега тази неделя която мина ходих и се пусках на 400 метра за майтапа с един авер тои е със БМВ 525 ТДС E39 направо очуващо как го дръпнах на летящ старт много съм доволен и хем се води че моята не варви добре от както имам проблема с пушека евала на това JTD и значи от това е проблема как да го затапя или да го почистя това ЕГР????
        Елементарно може да го затапиш!
        По долу на снимката се вижда къде просто трябва да развиеш болчетата и точно там да сложиш една метална пластина и си готов
        Attached Files
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
          Елементарно може да го затапиш!
          По долу на снимката се вижда къде просто трябва да развиеш болчетата и точно там да сложиш една метална пластина и си готов

          Колега знам я тая трабичка ще напправя каквото трябва..Междовпрочем това на снимката си е 136 коньовия мотор нали ?

          ---------- Post added at 17:26 ---------- Previous post was at 17:23 ----------

          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
          Аз пък знам още поне 8 причини да почне да пуши тая кола и определено отиди на читав диагностик докато не си задръстил всичко дет може да се задръсти в тая кола
          Бобо запознат съм добре с твоята репутация и с удопволствие бих дошъл във твоя сервиз като съм 100 процента сигурен че ще ми решите проблема но за съжеление съм на 500 км. от София и няма как да стане аз съм от Добрич и най-близо ми е Варна можеш ли да ме посъветваш във Варна къде мога да отида на читава диагностика ???? Казаха ми във сервиза на Алфа във Варна ще ми решат проблема но аз не съм много обеден затова кажи и ти едно мнение ако може ???
          Alfa Romeo 166 2.4 JTD Progression

          Comment


          • #20
            Хванах се и сложих ламаринка на ЕГР-то и същата работа промяна няма
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD Progression

            Comment


            • #21
              здравеите колеги искам да ви попитам дали някои е имал като моя проблем защото и аз имам 166 и поради незнаини пречини предно ляво бомбе подаде нагоре и ми се развали сходимоста на колата просто гумата се прибра кам амортисюра от горна страна ... а за такава кола се пак се очудвам как може да стане ...
              2.4 JTD 136hpsigpic

              Comment


              • #22
                [QUOTE=Jivko7777;738027]Елементарно може да го затапиш!
                По долу на снимката се вижда къде просто трябва да развиеш болчетата и точно там да сложиш една метална пластина и си готов [/QUOT

                Колега,затапва се от долния край на маркуча,защото ако го направи като теб,маркучът може да избие по всяко време.Само не знам дали след тази интервенция дали ЕГР-клапана не дава грешка към компютъра?!
                Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

                Comment


                • #23
                  Последните постове са без кометар просто,нямам думи.
                  Колега Златин не караш някое 25 годишно РИТМО да ти подаде бомбето.Окачването на 166-цата е доста модерно с доста тампони които могат да накарат страничния наклон на колелото ти да е на минус.На 100 процента съм сигурен че ако не си удрял колата не е проблема в бомбето......
                  Колегата от Добрич незнам колко човека ти написаха че трябва да отидеш на читав сервиз които да остановят проблема с пушенето ,/още повече че ти и казаха къде даже/,но ти определено искаш проблема ти да се реши във форума още по добре ако БОБО ти го оправи от 500 километра разстояние с магическа пръчка.Със затапване на ЕЖРа не стана значи останаха още 7 възможности.
                  5 Ланчии зад гърба си!
                  И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от bate.vi.dido Покажи съобщение
                    Колега знам я тая трабичка ще напправя каквото трябва..Междовпрочем това на снимката си е 136 коньовия мотор нали ?

                    ---------- Post added at 17:26 ---------- Previous post was at 17:23 ----------



                    Бобо запознат съм добре с твоята репутация и с удопволствие бих дошъл във твоя сервиз като съм 100 процента сигурен че ще ми решите проблема но за съжеление съм на 500 км. от София и няма как да стане аз съм от Добрич и най-близо ми е Варна можеш ли да ме посъветваш във Варна къде мога да отида на читава диагностика ???? Казаха ми във сервиза на Алфа във Варна ще ми решат проблема но аз не съм много обеден затова кажи и ти едно мнение ако може ???
                    Не е въпроса за мен приятелю немога да препоръчам никой щото после обикновенно ми излиза през носа Но като цяло има мноооого причини и е добре да разпиташ за светнат човек близо до теб за да не се налага да сменяш всичко по колата - и личен съвет тук във форума стават много ама много грешки при подобни въпроси по-простата причина че човека който пише отсреща не е 100% запознат с твоята кола и съответно не взима под внимание някой тънки моменти които могат да ти решат проблема в миг или пък да те задълбаят жестоко Според мен започни от ЕГР-а той поне е елементарен и продължи натам ако проблема си остане - другото което е добре да провериш е колко и кога надува турбината - това можеш и с обикновен манометър като се закачиш за студеното тяло на компресора Това е от мен
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                      Не е въпроса за мен приятелю немога да препоръчам никой щото после обикновенно ми излиза през носа Но като цяло има мноооого причини и е добре да разпиташ за светнат човек близо до теб за да не се налага да сменяш всичко по колата - и личен съвет тук във форума стават много ама много грешки при подобни въпроси по-простата причина че човека който пише отсреща не е 100% запознат с твоята кола и съответно не взима под внимание някой тънки моменти които могат да ти решат проблема в миг или пък да те задълбаят жестоко Според мен започни от ЕГР-а той поне е елементарен и продължи натам ако проблема си остане - другото което е добре да провериш е колко и кога надува турбината - това можеш и с обикновен манометър като се закачиш за студеното тяло на компресора Това е от мен
                      Верно е не съм 100% запознат с колата си ето затапих ЕГР-а и чесно казано на другия ден махнах ламаринката защото някакси започна да не върви колата и се осещаше и ме издразни а реално погледнато по пътя на логиката трябваше да е обратното ама взе да ми писва и накрая Бобо ще ти я докарам при тебе та поне знам че ще ми решиш всичките проблеми и ще ми е мир на главата много взех да се ядосам или ще я засиля по някой байр или ще я докарам до София гадната бракма да видим накрая какво ще стане....
                      Last edited by bate.vi.dido; d.m.y г., 09:26.
                      Alfa Romeo 166 2.4 JTD Progression

                      Comment


                      • #26
                        Колега,затапва се от долния край на маркуча,защото ако го направи като теб,маркучът може да избие по всяко време.Само не знам дали след тази интервенция дали ЕГР-клапана не дава грешка към компютъра?!
                        Мда, дава грешка, че има проблем в комуникацията м/у дебитомер и ЕГР клапан, но това по никакъв начин не влияе нито на вървежа, нито на разхода. Плюса е че ти пази смукателя да не се пълни с "лайна" и гняс. Това е нормална интервенция на ЖТД мотор. Когато правих наскоро диагностика, по принцип си я закачам почти секи месец профилактично, бях доста далеч от моя майстор и се наложи да я закача в един сервиз по морето, понеже както си карах и ми пресецна на 3-та предавка, все едно няма достатъчно гориво, тааа онзи майстор ми вика, "олеее давай да сменяме дебитомера, от това е, дебитомера ти е леш, така не може да се кара"..хахах аз му казах разкачай и да си тръгвам, че ще ми прецакаш колата само като я гледаш.....пресецването повече не се появи, явно съм цъкнал леко педала на спирачката заедно с този на съдинителя, често го правя...та затова така. Относно пушенето, не са малко причините за това. Най-честата е некачествен или п оточно грешен "ремап", чип тунинг, пауър бокс или секви такива "говна" от ибей или некой гаражен тунер. Друга причина, може да е подаването на повече нафта, "плюеща" дюза...пфффф не се сещам за други неща. Отскоро карам дизел и ми е малко странно това гориво

                        Поздрави
                        Under 400bhp makes baby jesus cry.
                        (so my boost leak at the jamsport day must have had him sobbing like rich j williams watching a chick flick)

                        Comment


                        • #27
                          колега провери троиника кадето излиза от вакум помпата кам ЕГР датчика,при мен беше запушен и оттам ми даваше грешка в ЕГРа и много пушеше
                          alfa 166jtd@super

                          Comment


                          • #28
                            Аз не съм специалист, но имах подобен проблем с моето БМВ преди време (525 ТДС). Автомобила по същия начин пушеше ама здраво. Оказа се, че съединението между турбината и кулера беше спукано, а от там и недостатъчно въздух към всмукателните колектори. Провери си все пак въздушната система.
                            "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              проблем с 166

                              колега,сигурно имаш спукан маркуч на турбото,имах го този проблем ,пушеше и качи горивото.установих,че маркуча след турбото беше спукан.успех
                              Алфа Ромео 159

                              Comment


                              • #30
                                Бате Ви Дидо здравей.Радвам се да те видя тук между нас.Имаш ми телефона или ако не знаеш от къде да го намериш званни ми та да те упътя за сервиз във Варна.
                                Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
                                Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.

                                Comment

                                Working...
                                X